Znajdziemy za Ciebie

Lokal komercyjny lokal usługowy ARCHIWALNA

Jasło, Floriańska (Podkarpackie)
1 432 000 PLN
1 435 zł/m2
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.
Zdjęcie ogłoszenia -
  • Powierzchnia 998m2
  • Pokoje 1

Lokal Komercyjny lokal usługowy - oferta ARCHIWALNA

Opis - oferta ARCHIWALNA:

Syndyk masy upadłości ogłasza sprzedaż przedsiębiorstwa ARGUS Sp. z o.o. upadłości

z siedzibą w Jaśle z wolnej ręki w drodze pisemnego nieograniczonego przetargu

w którego skład wchodzi:


- prawo wieczystego użytkowania gruntu działki nr ew. 5/20 o powierzchni 0,1674 ha, położonej w Jaśle przy ul. Floriańskiej 121 (księga wieczysta: KW nr KS1J/00065531/6): wraz z prawem odrębnej własności budynków i budowli (budynek wolnostojący biurowo-usługowy o powierzchni użytkowej 998,74 m²,

- udziały w działce nr 5/18 o pow. 0,0200 ha - udział ½, (KW nr KS1J/00090267/8 w działce nr 5/14 o pow. 0,0114 ha oraz w działce nr 5/16 o pow. 0,0624 – udział 1/3, (KW nr KS1J/00089723/3, działki stanowią drogę dojazdową do nieruchomości oznaczonej nr ew. 5/20. Cena wywoławcza nie uwzględnia wartość urządzeń, elektronarzędzi, zapasów magazynowych, wyposażenia znajdującego się w budynku, środków transportu.

z wyłączeniem:

1) środków pieniężnych, zgromadzonych na rachunkach bankowych i w kasie przedsiębiorstwa,

2) wierzytelności przysługujących masie upadłości do dnia sprzedaży,



Opisane powyżej składniki majątku są przedmiotem dzierżawy. W obiektach dzierżawionych znajdują się również rzeczy należące do dzierżawcy, które nie są objęte przetargiem.



I. Cena wywoławcza:

Cena wywoławcza 1 432 000,00 zł/netto (słownie: jeden milion czterysta trzydzieści dwa tysiące złotych).



Opis przedmiotu sprzedaży znajduje się w operacie szacunkowym sporządzonym przez rzeczoznawcę majątkowego. Z powyższymi operatami można się zapoznać w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie Wydział V Gospodarczy przy ul. Kustronia 4 oraz w biurze Syndyka masy upadłości w Jaśle przy ul. Wł. Jagiełły 8.



II. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest:

1. Złożenie pisemnej oferty w języku polskim w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Sądu Rejonowego w Rzeszowie Wydział V Gospodarczy Sekcja ds. restrukturyzacyjnych i upadłościowych, 35-303 Rzeszów, ul. J. Kustronia 4 z napisem "PRZETARG – ARGUS Sp. z o. o. – NIE OTWIERAĆ, sygn. akt V GUp 430/18” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 października 2020 r: do godz. 15:00, w sekretariacie Sekcji ds. restrukturyzacyjnych i upadłościowych Sądu Rejonowego w Rzeszowie przy ul. J. Kustronia 4; - przy czym o zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Sądu.

2. Wpłacenie wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej, na rachunek bankowy ARGUS Sp. z o.o. w upadłości na konto: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr:XXXXX483, najpóźniej do dnia 23 października 2020 r. – do godz. 15.00 liczy się data uznania rachunku bankowego.

3. Złożenie pisemnej oferty zakupu zawierającej:

a. imię i nazwisko, adres zamieszkania, pesel lub firmę oferenta, jego siedzibę a także podpisy osób upoważnionych do reprezentowania wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru.

b. oferowaną cenę netto, nie niższą niż cena wywoławcza określona w punkcie I, która powinna być podana liczbowo i słownie.

c. dowód uiszczenia wadium, na w/w rachunek bankowy oraz wskazanie rachunku bankowego, na które ma być zwrócone wadium w razie nie przyjęcia oferty.

d. pisemne oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu treści warunków przetargu

e. pisemne oświadczenie że oferent zapoznał się ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotu przetargu.



III. Pozostałe warunki:

1. Wybrana zostanie oferta oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę, nie niższą niż cena wywoławcza określona w punkcie I, i która spełnia wszystkie warunki przetargu.

2. Wyboru oferty dokona Syndyk, wybór ten stanie się prawnie skuteczny po zatwierdzeniu go przez Sędziego Komisarza. Przy dwóch lub więcej ofertach o identycznej cenie zakupu - wyboru dokona Syndyk.

3. Do zaoferowanej ceny netto doliczony będzie podatek od towarów i usług w wysokości i na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

4. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia umowy sprzedaży oraz wpłacenia określonej ceny w terminie wyznaczonym przez Syndyka.

5. Oferent, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony przez Syndyka odrębnym pismem.

6. Syndyk zastrzega sobie prawo zmiany warunków, odwołania oraz unieważnienia przetargu na każdym etapie jego przeprowadzenia bez podania przyczyny.

7. Odstąpienie od przetargu lub jego unieważnienie nie powoduje naliczenia odsetek od wpłaconego wadium.

8. Wyłącza się rękojmię za wady fizyczne i prawne przedmiotu sprzedaży.

9. Szczegółowe warunki przetargu zawarte są w Regulaminie Przetargu.

10. Osobą upoważnioną do kontaktów z zainteresowanymi jest Syndyk - Jan Zawada tel.XXXXX603



Szczegółowe informacje dotyczące przetargu oraz stanu prawnego przedmiotu przetargu są dostępne w Biurze Syndyka w Jaśle przy ul Wł. Jagiełły 8 w dni robocze w godz. od 8.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod nrXXXXX603.



Kontakt:
Syndyk Jan Zawada
tel:XXXXX603



Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości - asariWEB

Pokaż więcej

Szczegóły oferty

Lokalizacja:

Podkarpackie, Jasło, Floriańska ,

Zobacz także inne ogłoszenia:

14041258/pT/4/oT/#/