Znajdziemy za Ciebie

Lokal komercyjny lokal biurowy na wynajem

Warszawa, Śródmieście (Mazowieckie, gm. Warszawa)
6 000 PLN
333 zł/m2

Tomasz Pawlak

+48XXXXXX726
Wysyłając zapytanie akceptuję regulamin serwisu oraz politykę RODO.
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
Zdjęcie ogłoszenia -
  • Powierzchnia 18 m2
  • Pokoje 11

Biuro serwisowane, umeblowane, prestiżowe, CENTRUM

Oferta aktualna - możliwość umówienia bezpiecznej prezentacji. Zapraszamy!

WILSONS NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE

Biuro do pracy dla 3 lub 4 osób
Dostępne od ZARAZ

DOSTĘPNE MODUŁY: 1-2-osobowy, 3-osobowy, 8-osobowy, 12-osobowy, 20-osobowy.

Czynsz bazowy za biuro 4-osobowe wynosi 6000 PLN miesięcznie
Zabezpieczenie - minimum odpowiednik 1-miesięcznego czynszu

Wszystkie podane kwoty są netto. Należy doliczyć do nich obowiązujący VAT.

Czym jest biuro serwisowane?
Biuro serwisowane to nowoczesna i elastyczna forma wynajmu przestrzeni biurowej, która różni się od tradycyjnego najmu przede wszystkim brakiem konieczności zarządzania codziennymi sprawami biurowymi. W przeciwieństwie do standardowych umów najmu, biura serwisowane oferują w pełni wyposażone przestrzenie z wliczonymi opłatami za media, internet, obsługę recepcyjną oraz serwis sprzątający. Przejrzystość opłat oznacza, że firmy nie muszą martwić się o ukryte koszty - wszystko jest zawarte w jednej, stałej cenie.

Korzyści z najmu biura serwisowanego dla firm:


Dostęp do wielu kompleksowo wyposażonych sal konferencyjnych
Indywidualne i umeblowane biuro klasy premium z prywatną kontrolą dostępu
Strefy pracy w prywatności: Budki telefoniczne i niewielkie sale spotkań
W pełni wyposażone, reprezentatywne i wysokiej jakości przestrzenie wspólne
Profesjonalna obsługa recepcyjna wraz z reprezentacyjną poczekalnią
Lokalizacja w budynku klasy A+ w biznesowym sercu miasta
Codzienny serwis sprzątający
Strefy wypoczynku
Dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
Szybka adaptacja do potrzeb firmy: Możliwość elastycznego dostosowania przestrzeni do zmieniających się wymagań.
Oszczędność czasu i zasobów: Brak konieczności inwestowania w wyposażenie i zarządzanie biurem.
Elastyczne warunki umowy: Możliwość łatwego przedłużenia lub zmiany warunków najmu w zależności od potrzeb firmy.



Standardowe warunki najmu:


Okres najmu: 6-12 miesięcy (możliwość najmu na czas nieokreślony).
Wszystkie opłaty w cenie najmu: Brak niezbędnych dodatkowych kosztów.
Możliwość rejestracji firmy pod prestiżowym adresem: Podnieś prestiż swojej firmy.
Pakiet godzin do wykorzystania na sale konferencyjne: Komfortowe miejsca do spotkań bez dodatkowych kosztów.
Dodatkowe usługi wliczone w cenę: Internet, obsługa recepcji i inne.
Opłaty eksploatacyjne wliczone w cenę: Brak ukrytych kosztów.
Elastyczność: Możliwość uzgodnienia warunków dla niestandardowych potrzeb, takich jak dodatkowe łącze internetowe czy niestandardowy wystrój powierzchni.

Zapoznaj się z dedykowaną ofertą dopasowaną do Twoich potrzeb!

Pokaż więcej

Szczegóły oferty

  • Numer ogłoszenia w Szybko.pl: 15417821
  • Data publikacji: 25 czerwca 2024 16:03 (3 dni temu)
  • Liczba pokoi: 11
  • Piętro: 20 / 20

Lokalizacja:

Mazowieckie, Warszawa, Śródmieście

Zobacz także inne ogłoszenia:

15417821/pT/4/oT/#/